Blandade känslor

Hade varit och hämtat en sadel som jag ska ha till Challe som förhoppningsvis passar bättre än den jag har nu. Iallafall så hade jag tänkt sätta mig på honom, men mörkret kom fort så jag och Leena valde att mäta våra pojkar. Challe har vuxit 4 cm och är nu 1,48 cm hög och då är han bara 2 år och 7 månader gammal. Mac är 9 cm högre så även han har blivit en stor kille :). Jag blev både glad och samtidigt fick jag en klump i magen då han med stor sannolikhet kommer bli stor häst. Detta gör då att jag inte längre är lika säker på om jag ska sälja honom, jag tänker då vänta och se hur han fungerar i ridningen.
Take Care
























Postat av: Mmmmmammmmma

Klokt

2014-01-04 @ 18:58:57






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback