Vi går mot ljusare tider

Det är inte lätt att vara liten och varit i värme hela dagen för att sen bli riden....även om det blåste :). Men det gick ändå bra och märkte Ännu mera idag att jag måste länga mina stigläder för kom inte riktigt åt Challe på rätt sätt och det blev några missförstånd. Men jag är väldigt nöjd med dagen ändå.
Sen var det då Wilma's tur. Började longera henne och tyckte hon var lite trög, men det har ju som sagt varit varmt idag så det var väll inte så konstigt tyckte jag. Men när vi bytte varv så märkte jag att hon markera lite lite så det blev att avbryta och gå in i stallet med henne igen. Alla hästarna har ju hoppat och skuttat efter att killarna kom hem så hon har väll troligen sträckt sig, men ska longera och kolla henne i morgob igen och om det är okej då så blir dagens plan fram flyttad till i morgon.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback