Är det alltid lika roligt?

 
 
 
Tycker man att det är lika roligt varje dag att åka till stallet? För min del så måste jag säga: Nej, verkligen inte. Dessa dagar är ju förvisso väldigt få men när de kommer är det riktigt, riktigt tungt. Även om andra säger att de ALDRIG tycker det är motigt, då tror jag de ljuger lite granna ;). Jag tror inte det finns någon som tycker att det är toppen varje dag året runt, allt mindre under vintersäsongen. Vem tycker det är upp över öronen roligt när det regnar, blåser och det är kallt och ruggit?
 
Men det som faktiskt gör att vi "idioter" till hästägare fortsätter med vårdat intresse är att dessa negativa dagar/händelser är så få och de positiva 100 gånger fler... Och det är väll tur det :).
 
 
 
 
























Postat av: linda

Säg till mig de dagar du känner så.. då kan jag gör'at åt dig! ;-) kram på dig

Svar: Ja det lovar jag att jag gör Linda :)
Emelie Carle'n

2013-09-23 @ 20:03:37
Postat av: morsan

Häpp bejbi! Jag säger ju att en cykel kräver mindre arbete ;)
Kräm

2013-09-24 @ 19:23:56






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback