Känner mig som Jenny Magnusson

Ja det är precis så jag känner varje gång jag rider Challe. Efter alla motgångar och slit går det inte sluta le under varje ridpass, när man känner hur allt bara stämmer.
Den lyckan jag känner då jag märker av att han blir bättre för varje pass, att känna hur possitiv han blivit. Detta beror 50% på att tänderna är fixade och 50% att jag blivit starkare i kroppen så jag orkar rida.
Idag beslöt jag att vi skulle gymnastik hoppa, det är inte klokt att jag säger detta men jag känner mig mer säker på Challe under hoppningen än Wilma.
19 åriga Wilma känns mer osäker än sin 5 åriga son 😊.
Det gick iallafall superbra så efter bara 25 minuter var jag mer än nöjd med både mig och Challe.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback