Måndag och nationaldag

I morgon tänker jag ringa vårdcentralen för jag är fortfarande inte bra i min kropp. Hur frisk är man när det krävs två tröjor för att hålla värmen 😳.
Idag vaknade jag vid 7 så jag åt min frukost och åkte sedan till stallet. Måste passa på att rida innan det blir för varmt ute.
Challe var först ut och det märktes att han inte blivit riden på 4 dagar. Det var mycket spring i benen och trots att han motarbetade lite så kändes det såå bra att kunna rida utan ha hjälp av gramanen. Helt klart supernöjd med honom idag.

Wilma fick tömmlongeras idag. Hon är inte så jättepigg på detta motionssättet längre. Hon lyssnar men gör ändå inte sitt allt som hon annars brukar göra. I morgon får det bli lite bomövningar så hon får igång bakdelen lite bättre. 

Nu är iallafall lunchen för min del nere ( tonfisk i olja och en stor halv avokado ), så nu tänker jag ta en filt och kudde och vila lite innan jag ska cykla till jobbet 😊.

Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback