Varning för gnäll

Hela helgen har jag varit förkyld men tagit mig till jobbet och bara längtat på att dagen skulle ta slut. Trodde att idag skulle jag må bättre men för det första så var natten ett helvete, dagen idag är då inte bättre. Min näsa värker och jag får bara gå och snyta mig, jag är helt orkeslös och matlust har jag ingen heller. Fast en isglass hade suttit fint.
Olle tycker jag är tråkig som inte leker något ned honom, han tycker jag bara ligger och sover.
Hade tänkt att jag skulle longerat Challe och skrittat Wilma men orkar inte ens ta mig till stallet. Jag brukar kunna tvinga mig till stallet men idag går inte ens det.
Kan detta vara en släng av influensa? Ja jag vet inte mer än att frisk är jag inte.
Hoppas på att jag mår bättre i morgon iallafall.

Over and out 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback