Söndag

Kommer inte ihåg när jag skrev ett inlägg senast. Legat jätteförkyld hela veckan och har knappt kommit ihåg vilken dag det varit. 
I morgon är det dags att återgå till jobbet, hoppas verkligen att jag får ett lätt schema.
Eftersom jag varit sjuk och bara orkar mocka ( knappt det) och gått korta promenader med Olle så har Challe och Wilma fått stå.
Wilma ska få promenera kommande vecka och Challe ska få longeras lite lätt pga vädret och det dåliga underlaget. Eftersom det är plusgrader nu så kan jag inte rida i sommarhagen längre. Så blir lugn ridning i paddocken och några promenader som kommer ligga på schemat för Challe.
Han fick ikväll springa av sig lite energi på lina i paddocken vilket behövdes för han visste inte om han skulle trava eller galoppera.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback