2016

Ett nytt år och ännu en chans.
Jag har funderat lite de senaste dagarna på vad jag vill ändra på detta året. Jag fick då en bra känsla när tanken fastna på att jag ska göra det jag vill göra. Inte göra det som andra tycker att jag ska göra och då tänker jag allra mest på vad gäller hästarna. 
Så nu har jag bestämt mig för att berätta vad mitt stora mål har varit, jag och Challe ska åka upp till Pether Markne i några dagar för träning och miljöombyte. Ja visst kan det komma en möjlighet här nere men jag känner även att jag vill komma iväg långt bort och bara gör något för mig och Challe. Att göra något som ger mig energi och kanske lite mer självförtroende , men även ny motivation. Jag har varit i kontakt med Pether och fått tummarna upp att få komma upp när jag känner mig redo.
Jag har tidigare varit lite rädd för vad andra ska tycka och tänka om detta eftersom det är rätt många mil att åka, men så kom då denna känslan att " men va fan, detta vill JAG göra och detta får mig motiverad och må bra så varför ska jag inte göra detta och ta chansen?!".


Så i år ska jag göra det jag vill göra och bry mig mindre om vad andra ska tycka tro!!!
























Postat av: Lilla mamsen

👍🏻

2016-01-04 @ 19:47:14
Postat av: JennyM

Om man alltid bryr sig om vad andra tycker så kommer man ingenstans här i världen, klart ni ska göra något sådant! Jättekul ju!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det ☺️
Emelie

2016-01-04 @ 21:18:56
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback