Stolt matte 💕

Jag har sÄ duktiga hÀstar och idag gÄr största stjÀrnan till Challe. Wilma var först ut vilket hon blev lycklig över, sen var hon kanske inte lika lycklig nÀr hon fick klÀttra ganska mycket. Det Àr inte hur lÄngt du rider utan att det faktiskt blir av, det gÀller speciellt för Wilma som blir glad över minsta uppmÀrksamhet.

Challe blev jag sĂ„ stolt över idag som gick en uteritt helt utan kompisar för första gĂ„ngen idag â˜ș.


Ja i början sĂ„ ville han ju vĂ€nda dĂ„ dĂ€r vi gick upp var lite mycket " farliga" saker. SĂ„ jag fick hoppa av och gĂ„ med honom 50 meter innan jag hoppade upp igen. Jag trodde dock att han skulle vĂ€nda men han gick med en gĂ„ng framĂ„t med bestĂ€mda steg och dĂ„ klappa mitt hjĂ€rta lite extra. Sen hela vĂ€gen hem sĂ„ gick han sĂ„ fantastisk bra och duktigt att jag satt och klappa och berömde honom hela vĂ€gen hem. Han fick mycket godis nĂ€r vi kom in i stallet igen 🌟.
































Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback