Lördag

Yes äntligen helg tänkte jag igår. Tills jag kom på att jag jobbar denna helgen också, vilket betyder att jag ska släppa ut hästarna innan jobbet. I tanken låg jag en vecka före och tänkte att jag nu skulle ha lite semester så då är det klart man blir besviken. Men men en vecka går fort som tur är.
En sak jag inte har tur med är vädret, varför ska det bli minusgrader och stenhårt på backen just nu? Nu måste jag ändra och tänka om i Challe's veckoplanering så han inte blir stående flera dagar. Igår hade jag tänkt tagit en promenad med honom för det var riktigt fint väder. Men när jag kom tillbaka från en ridtur med Wilma så var jag så frusen att jag bara behövde hem och tina upp mig i duschen. Så idag tänkte jag gå och klättra med honom så han både får använda huvudet och träna. 
Men först ska det bli jobb, kommer dock inte ihåg när jag slutar 😂.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback