Idag hände det

Dagen var här, dagen som jag bitter ljuvt längtat efter. Jag har hoppat Challe, dock bara 30-40 cm högt men jag har hoppat honom. Det blev endast ett stopp men fick till slut över honom.
Han skötte sig riktigt bra idag och tur var väll det för annars hade jag tagit honom till veterinären.

Sen var det dags för Wilma som till en början inte var med på att det var hoppa hon skulle göra.
Men efter missförståndet så flöt det på riktigt bra och vi hoppade till och med en liten bana. Wilma tyckte det var så roligt och hade velat göra mera än vad hon egentligen orkade idag. Men jag tror att hon ska få följa med flera gånger.
Härligt att se att hon har glädjen och orken i kroppen, vi måste bara få fram den där orken liite mera bara.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback