Dessa bakslag

Igår vaknade jag med småhugg i vänster skinka, sådana hugg att benet viker sig lite lätt. Dessa kommer ibland men brukar försvinna ganska snabbt. Det gjorde dem även denna gången, jag gick och pilla i stallet, jag sprang hit och dit och jag till och med hoppa igår som ni såg.
Sen på kvällen fick jag ett stort sug på Cola så reste mig från soffan. Då kom huggen tillbaka men 4 dubbelt så starka. När de gör så ont så svär man ( iallafall jag ) rätt högt och man vågar knappt andas för man väntar på nästa hugg.
Huggen kommer med täta mellanrum och tillslut gör det så ont att man inte ens kan nudda golvet med tån.
Jag kom iallafall till affären och svor hela vägen in till drickorna och längre kom jag inte. Jag kunde inte längre stödja riktigt på benet, jag fick ringa mina föräldrar så de fick hämta mig och bilen. Jag lyckades ta mig till kassan och betala och ta mig ut till bilen. Sitta kunde jag inte göra för nu var jag så ömm att ingenting fick röra mig.

När mina föräldrar kom så fick jag med hjälp med handtaget i dörröppningen lyfta in mig i bilen och sen sitta lätt framåt lutad. Mamma fick gå in med mina varor för jag kunde ju självklart inte vara själv hemma när jag inte kunde röra mig utan att skrika högt.

Så igår blev det en natt på föräldrarnas soffa med en del värktabletter så jag skulle få någon sömn överhuvudtaget.

Så idag har jag legat i denna soffa större delen av dagen och bara sovit för jag vakna ganska många gånger under natten.
Nu är min plan för morgon dagen att ta mig ner till träningslokalen och göra det jag kan och sen till stallet för att rensa i hästgrejer som jag inte längre använder. På lördag är det bakluckeloppis i Sandared och jag hoppas på att sälja någonting iallafall 😊.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback