Starkare än någonsin

Idag skulle man kunna tro att Wilma var max 9 år och inte 19. Jag tänkte att vi skulle jogga lite lugnt och behagligt i paddocken idag då det var länge sedan hon reds där. Men Wilma tyckte att vi skulle träna som vi alltid gjort, hon travade på där och ibland lite väl fort. Fick påminna henne om att ta det lugnt och att det då blev lite lättare. Så här pigg i paddocken har hon inte varit sen...ja på många år, tror även här att fodret hon fått har gjort stor skillnad. Hon får i sig det hon behöver och blir sitt vanliga pigga jag igen, så nu måste jag börja tänka om lite med hennes upplägg också ☺️. Hjärtat slår lite extra hårt när man efter ridpasset ser hur pigg och glad hon är efteråt, det är så pass att jag tänkte anmäla oss till en pay and jump om någon månad eller två ☺️.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback