She's back

Oj oj oj att man kan bli sjuk så snabbt och bli frisk nästan lika snabbt är helt otroligt. I måndags trodde jag att jag aldrig kommer bli frisk igen men idag mår jag bra igen, hur är det möjligt?
Aja skönt att känna sig frisk igen och funderar starkt på att gå och träna ikväll så jag sköter min strikta rehabplan.

Men vet ni vad, idag fick Wilma följa med på en liten runda tillsammans med Leena och Alli. Min oro att Wilma skulle vara dålig utan att visa det försvann helt idag. Man kan inte tro att hon är 19 år denna tanten ( bortsett från att man tittar i hennes ögon ), hon höll på med sin Piaff hela tiden precis som vanligt. Dey var till och med så att jag funderar på att hon ska få lite träning i paddocken. Hon har börjat muskler sig igen, hon känns som att hon kommit tillbaka till sitt rätta jag igen vilket gör mig såå lycklig. Så jag tänkte börja lite försiktigt redan i morgon innan jobbet med att börja jogga henne lång och och lite halvlåg. Hon har väldigt lätt att gå lågt med huvudet så det kommer att finnas en gräns för hur lågt hon ska få gå, för hennes egna bästa. Varför öva på något som hon redan har så lätt för?


 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback