Hemmaträning

Är som sagt fortfarande sjukskriven och rehabar så gott jag kan. MEN jag är trött på att inte orka särskilt mycket, har ingen kondition alls, ja okej den har blivit lite bättre men vill skynda på lite. Så förutom träningen hos sjukgymnasten och promenader med Olle är jag med på utmaningar på FB med plankan och squats.
Att köra samma träning om och om igen är både tråkigt och kanske tillslut mindre effektivt sen så behöver jag få upp muskulaturen i magen, låren och rumpa så då är detta bra träningar....ja tycker jag och det är lätt att göra hemma :). Funderar även på att börja göra tåhävningar på en trappa för att behålla balansen som jag har men även träna upp benstyrka.
För att kunna börja rida i slutet av september som jag har planer på så behövs mer magmuskler så jag inte sitter som en påse potatis. Ååå så bra detta inlägge blev ha ha ha.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback