Down, down,down

Har inte haft någon större lust att skriva här det senaste. Har haft eller kanske mer har en "down" period just nu ( även om det inte syns), jag tror dock att det beror på ridningen. Svårt för de som inte sysslar med hästar att förstå att man kan bli nedstämd av att inte få rida. Det är så nära den 28:de nu så att det känns så långt borta, jag har nämligen bestämt att den veckan jag börjar jobba tänker jag sätta mig i sadeln igen. Jag längtar att få träna Challe men just nu längtar jag allra mest att få sitta på Wilma's rygg för att bara åka med. Eftersom Wilma blivit rund om magen så har jag stenkoll på henne och hennes ben och hovar. Jag vill inte riskera att hon blir sjuk bara för att jag inte kunnat rida.
Sen har jag ju min stora morot som äger rum i vår och den tänker jag på varje dag.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback