Slutkörd

Idag var det vilodag för Challe, vilket jag tror han var glad över idag. 
Hästarna skulle självklart ha hö och på något sätt lyckades jag få ner det sista av den öppnade balen på en säckakärra. Det är bra tur att man är envis som synden när en stor, tung rulle trillar av kärran gång på gång. Var lagom trött efter att ha krattat ihop lite utav det hö som ramlade av på vägen och efter att ha fyllt på deras vatten. 
Men nu har jag fått i mig lite mat och jag har återhämtat mig igen :).
Planen för i morgon i stallet är ett pass i paddocken och jag tror det kommer bli lite bommar på marken just för att han ska bli lite mer fokuserad på vad han gör och inte kolla för mycket ner till kompisarna i hagen.
Gissa om jag längtar till nästa vecka och jag hoppas så mycket på att det finns en sadel som kommer passa.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback