Galenskaper i natten

Har legat sjuk här nu i 3 dagar med feber, förkylning och lite förkylningsastma. Ork till ridning har absolut inte funnits, det var till och med kämpigt att ställa in och ur diskmaskinen hos mamma och pappa härom dagen och då hjälpte ändå min lillebror till och gjorde 90% av jobbet :). Igår fick både Wilma och Challe på sig nya dojor så tänkte skritta ut på Wilma och köra en liten liten träning med Challe. Eftetsom jag haft svårt att sova i natt så låg jag och kolla på lite LOKALA tävlingar som kommer lite längre fram, hittade två stycken som jag tror jag tänker anmäla mig till. Bara tanken på att anmäla gjorde mig nervös men samtidigt lite förväntansfull. Helt plötsligt måste jag ordna med licenser till mig och Challe, jag vill köpa nya tävlingskläder och Jenny kommer troligen bli utfrågad en massa pga nervositet gällande regler med... Ja det mesta :). Nä nu tänker jag försöka sova lite till.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback