Piggare på att skriva

Nu känner jag för att skriva lite mer om gårdagen och kanske lite mer mina tankar till detta. Nu när man har facit i handen så hade man ju önskat att läkarna tagit beslutet om en remis till Göteborg för länge sedan. Jag hade då sluppit all denna smärta, dåliga sömnen och tappat så mycket muskelmassa i vänsterbenet. Jag hade sluppit alla toppar och dalar i humöret som i och för sig beror på den dåliga sömnen. Men vad tusan ingen kunde ju veta att en sådan simpel sak var det som gjorde så förbannat ont. Vi pratar om bara några millimeter som de fräste bort, att så lite kan göra en sådan stor betydelse.
Nu i 4 veckor så står rehabträning på mitt schema, känns som att jag knappt hinner avslutat ett pass innan det är dags att köra igen. Jag är mer stel i höger sidan (som är det friska benet), än vad jag är i det sjuka benet. Jag kan nu med nästan inga problem böja benet mot magen och ner igen, lika lätt är det dock inte åt sidan men det kommer. Jag som i vanliga fall inte har några problem att slappa i soffan har idag blivit väldigt lätt rastlös, jag hade velat gå ut på en promenad om det inte hade gått så långsamt och att jag ganska fort blir enormt trött i mina ben ( undra varför?).
Men nu så ska jag se klart matchen som går på tv och så får jag hoppas på en god nattsömn 😊.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback