Fingrarna i kors

Var hos sjukgymnasten i Göteborg i förrgår för en check. Skulle få ett nytt program då jag blivit såpass bättre, ska sätta mig motionscykeln i 5 minuter ( inga problem tänker jag). Jo tjena, jag var helt slut efter bara 1,5 minut, att jag sen skulle få göra nya övningar med lite motstånd i form av gummiband gjorde att det kändes som att jag varit med på ett spinningpass på 60 min. 
Kroppen ville göra som innan operationen, alltså belasta snett och knappt använda vänsterbenet. Inte för att det gör ont längre utan för att det är så den har lärt sig. Så nu blir det att bryta det mönstret och lära om kroppen. En helt slut Emelie skulle sedan promenera ( med kryckor) tillbaka till bilen som stod vid Liseberg 😳. 
Vill jag kunna börja jobba efter 30/8 så måste jag nu vara stenhård med mitt träningsprogram för ha med kryckorna när jag ska gå lite längre för att höften/ benet blir trött går ju bara inte. Jag håller mina tummar så hårt att detta ska gå.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback