Dumt beslut

Idag fick killarna komma hem till våra damer efter nästan 1 månad iväg i egen hage. Det är en lång bit mellan vårat stall och där killarna gick, nu i efterhand känner jag att det var ett dumt beslut att gå hem med honom. Jag skulle inte gjort det överhuvudtaget för nu har jag ont så jag mår illa 😳. Så nu tänker jag bara göra det jag måste idag och sen får vi se vad jag gör i morgon 😉. 
Ja just det sa jag att Wilma fick sig ett bad när jag ändå hade henne uppe i stallet :). Min tanke var att longera henne men eftersom hon hade tappat e. Baksko så fick det bli ett bad i stället 😉. Kan säga så här att jag var inte populär idag, mer än när hon fick gå ner i hagen igen.
Men tanter behöver också bada, Challe ska få sig ett bad här i veckan också hade jag tänkt.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback