Alla tankar i luften idag

Ja vad ska man säga, ja helst inget alls eftersom halsen känns jättesvullen och ingen hör knappt vad jag säger utan att jag måste höja rösten. Pappa blev förvånad att jag jobba men vad tusan vem har råd att vara hemma liksom. 
Jag är så galet sugen på att longera Wilma men jag får kanske hålla mig tills på måndag ändå. Såg igår att hon har dåligt med ryggmuskler så att införskaffa ( eller om tomten kommer), ett longeringsset. Sen funderar jag faktist på om jag kanske ska låta Wilma tränas lite i paddocken ändå, Ellen som rider Wilma kanske vill hoppa lite med henne eftersom matte själv har blivit en sådan mes. Ja jag får se hur jag gör, ett sådant set ska det iallafall bli sen kanske det blir lite träning till våren, ja jag får se hur jag gör.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback