SIHS

Om 4 veckor så tar jag och Jenny bilen upp till Stockholm då det åter är dags för Sweden international horseshow 😍. Jag har sett fram emot denna helgen hela året och ser verkligen fram emot denna dag som vi ska vara där. Förra gången så åkte vi över dagen och sa det att vi ALDRIG skulle göra så igen utan ordna med boende, men då det var svårt att hitta ett bra boende så pass nära så vi skulle slippa taxi fanns inte så det blir att vi åker runt 3 tiden på natten mellan fredag och lördag och åker sedan hem på kvällen. Denna gången blir det nog bättre då vi vet hur vi inte ska göra och vad vi ska göra. Ser fram emot att denna gången kunna shoppa lite jag också, sen hoppas jag att jag inte behöver vara så nervös över att Jenny ska bli omkull sprungen av alla människor som förra gången :). Något som är lite annorlunda från förra gången också är dels en annan arena men också att vi har heldag biljetter så vi kommer få se lite hoppning denna gången också :). Nä nu ska jag åka till stallet.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback