På topp

Igår följde jag med Jenny när hon körde Dino till Göteborg där han ska stå ett tag. Alltid lika roligt att åka med Jenny för vi har alltid lika roligt och lite olika diskutioner, inte alltid vi är  överrens dock ;). Funderar nu på om jag ska åka till kickoffen i Tosseryd, suget är ju enormt eftersom Peter Markne kommer dit, får höra med Jenny om hon ska dit :).
Eftersom Wilma inte klara av att gå utan skor så planerar jag nu att i stället för tömkörning och longering att gå ut och gå i backar med henne så hon iallafall får komma ut och röra på sig, hon har ju blivit lite väl rund om magen så den måste trimmas till lite granna. Tur att jag har en ponny som lätt går ner och lika lätt formar sig :).

Nu blir det Mia på grötö :).


Take Care































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback