Målet i veckan

Och vart tog den underbara värmen vägen? Ja huvudsaken är väll ändå att vi får en varm sommar och inte så kall som för några år sedan. I morgon ska jag åka ut till Challe och pyssla om honom lite extra, speciellt fixa hand svans då den börjar bli lite väl tovig :). Det har inte blivit någon promenad med Wilma på några dagar nu så får ta mig i kragen....så fort viruset i kroppen jag har nu börjat försvinna :). Mitt mål med Challe nästa vecka är att galoppera på honom :), Wilma ska få enormt mycket uppmärksamhet, sen måste jag nog ringa tandläkaren för henne också så han kan titta henne i munnen och se om han hittar något som gör att det luktar illa i hennes mun.
Nä nu ska jag fortsätta sortera papper som av en konstig anledning samlas lite här och var i lägenheten :). Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback