Kroppen är slut

Åkte ut till Challe i förmiddags för att titta när Peter Ljungberg jobba med honom, blev även att jag titta på Mac's lektion :). Vad jag gjorde var att bara titta och nu är jag heerlt slut, tar jag ett glas till exempel och glaset bara skakar. Nu ska jag samla kraft till att åka till stallet för att mocka. Jag ser inte sjuk eller trött ut i andras ögon (tur är väll det) men jag är helt slut i kroppen. Nu är jag så trött att tårarna är nära igen, det är jobbigt att vara trötthet hela tiden. Ska vi la lite innan jag tar mig till stallet :)
























Postat av: Linda

du måste va rädd om dig sexapel!! <3
de är både på gott och ont att de inte syns på utsidan.. =( är ju samma här just nu.. kram på dig

2014-01-28 @ 14:43:53






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback