fredag

Då vart det Fredag igen och jag ska jobba kväll, tur att dessa kvällsturer går fort när man väl har kommit igång. Har precis ätit lunch tillsammans med Olle och samtidigt suttit och tittat på längdskidorna som går på tv. På måndag så ska jag börja sätta igång Wilma igen på allvar, kommer bli mest uteritter nu i början då hästarna fått gå mycket i paddocken nu när det varit så dåligt väder, så Wilma är lite trött på det stället just nu :). På söndag ska det smidas planer gällande Challe och om tanken som jag har kommer att genomföras senare i år, kommer dock inte inte kunna tävla Wilma lika mycket som jag hade tänkt, men det får väll gå ändå. Fick min B-12 spruta igår av mamma också så idag är jag inte lika trött ( även om jag inte är pigg), skönt det att inte behöva sova bort hela dagen utan vakna vid halv 10 och hinna göra stallet, tvätta och laga mat i tid så jag slipper känna mig stressad till jobbet utan kan sitta och äta i lugn och ro och även efteråt kunna sitt och smälta maten utan stress :).
Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback