Vanor en vardag

Tröttare än tröttast är jag idag, att jobba 5 dagar är i vanliga fall inga problem men är man van att max jobba 4 så är den där extradagen en plåga. Det positiva är att sömnen blir desto bättre :). I morgon kommer grannen ner och ska måla mitt kökstak som fick en snygg brun fläck från vattenläckan som kom från hans nyinkopplade diskmaskin...som troligen inte gick så bra 😉. Så det enda som fattas i köket nu är nya tapeter som jag hoppas på att få upp i Januari/februari beroende på när jag hittar några som jag gillar. Det bästa med söndagskvällar är hela veckans avsnitt av "Numbers" visas på FOX kanalen ☺️, så här sitter jag nu och är inne på sista avsnittet...tror jag iallafall. Idag är jag mycket glad över att jag lät Wilma longeras igår kväll för hade aldrig för mitt liv ställt mig ute i paddocken för att longera i 10-15 minuter, sen hade säkert Wilma varit redigt sur på mig då hon hatar att arbeta i regn. Men i morgon ska det bli bättre så kanske jag "hoppar" upp på Wilma så hon får skritta ut en stund för mer blir det inte barbacka det kan jag lova.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback