När man tror att allt ändrats

Idag trodde jag verkligen att vädret var på min sida, men icke sa nicke. En bit på in på rundan Jag hade tänkt rida så hör jag ett enormt mullrande, blev först att jag vände tillbaka hemåt  till Wilmas glädje men som snabbt ändrades då jag bestämde mig att iallafall galoppera lite innan hemgång. Så idag blev det bara busridning, Dock så var det en som var ute och gick med sin hund och Wilma som är lite svår att stanna skrämde nästan slag på hunden ( som var en stor labrador). Tur var att ägaren var hästmänniska som också såg hur jag jobba med att få stopp ☺️. På tillbaka vägen hände självklart samma sak fast denna gången var det en katt som stirra på oss och man så hur de tänkte " jäkla idioter, fartdårar". Sen tyckte Wilma inte det var tråkigt att vara ute och hade så bråttom ner för backarna att det blev flera snubblingar :).  Men i morgon ska det bli fint och då blir det träning igen 😉.
För Challe's del så står lite planer på schemat i höst för honom hi hi.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback