Små ändringar

Nu har jag kännt mig underbart glad efter en ridtur med Wilma hela två dagar och det beror mest på att jag har tänkt mer på hur jag rider henne ute. Jag har mer och mer lagt märke till att jag nästan med en gång blir hård i handen, vilket gör att Wilma drar emot och blir hård i mun. Men nu när jag "checkar av" Wilma med jämna mellanrum och pratar med henne då har jag märkt att hon slappnar av mera och är mer lyhörd och vi har slutat bråka och tjafsa med varandra. Detta gör mig så glad att känna hur Wilma påverkas positivt på mina ändringar i min ridning :).

























Postat av: JennyM

Ja, nästa gång lär ni får vara med :)

Du kan göra så att du packar in wilma i trailern och kommer till mig så bjuder jag på en hopp/markarbete lektion ;) ridhuset kostar dock 60kr men då kommer ni iaf iväg ;)

Svar: Ha ha jag får göra detta efter den 3 maj ;), ser för en gång skull fram emot hoppningen . Vi har övat flera gånger i skogen nu de senaste gångerna 😉
Emelie

2014-04-17 @ 01:43:05
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback