Så det kan bli

Jag fick lite tvättat och undanröjt lite papper innan jag snabbt fick åka hem till mina föräldrar och laga lite mat för Leena i stallet ringde och sa att vi skulle ut till killarna idag vid den vanliga tiden. När vi kom fram och jag gick in till Challe märkte jag att han hade växt väldigt mycket och han hade jämnat ut sig i ryggen :). Så nästa vecka när killarna kommer hem blir det att mäta dem, något som jag är väldigt spänd på är han ponny fortfarande eller är han häst :).
Ridningen gick bra och som vanligt fikade vi och prata lite efteråt. Väl hemma blev det att mocka och fixa som vanligt och Leena som var så trött gick in för att vila och jag tog sedan in damerna. Alli hade dock lite bråttom att komma in att hon nästan sprang ner mig, så fick ropa till lite granna. Stackars lilla hästarna som aldrig får mat ;).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback