Lördagsnöje

Attans vad kallt det varit idag. Är glad över att jag tog på mig mina fodrade ridbyxor och två tröjor under en lite tjockare jacka och även om jag tog på mig mina vinterstrumpor så blev jag tvungen att hoppa av i slutet av ridturen för att värma upp mina stackars små tår :).
Blev lite galopp idag men för det mesta så blev det skritt både upp och ner för backar, enligt Wilma så var det rena tortyren :).
Märkte även att jag måste inhandla ett bar boots till henne som hon ska ha på bakhovarna för helt plötsligt så är hon inte försiktig och river upp sig på benen. Sen ser det ju självklart värre ut på ett vittben.
Men men det gör inte att morgondagens ridtur ställs in, tror dock att Wilma gärna  mycket hellre stannat kvar i hagen :).



Take Care































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback