fullt upp idag

Idag står städning och tvätt på mitt schema, jag ahde så mycket tvätt att jag inte kunde stänga locket på min tvättkorg och då var det ett tag sedan man vara nere i tvättstugan. I vanliga fall brukar en-två maskiner räcka men idag blir det mellan tre och fyra stycken, tur att det mesta kan torktumlas. en sådan där självgående dammsugare hade inte varit dumt kan jag lova, Olle hade troligen blivit tokig. vi får se om jag hinner med att rida idag för idag ska jag ÄNTLIGEN få åka och handla lite mat, det var till och med roligt att betala räkningar och vem tycker att det är roligt egentligen :)? Ja det är ju ganska fullt upp idag och så måste jag ju åka och titta på de nyfödda bäbisarna som äntligen kom i morse =). Olle´s syster valde äntligen att klämma ut de små valparna och nu är jag nyfiken hur de ser ut, vilka kön det är och hur många de är, jag undrar om jag/vi hade rätt om att det var fyra stycken i hennes lilla mage :). Nä nu ska jag börja damma och dammsuga innan klockan blir för mycket.
























Postat av: linda

Du har ju missat uppdatera om besöket hos valparna ju.. ;-)

2014-04-11 @ 18:06:13






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback