Denna motgången

 
En motgång jag tycker är enormt jobbig just nu är något som jag sett fram emot så länge men så blev det inte av. Tosseryds ryttarförening ska ha sin kickoff nästa vecka och  har de sett till att Peter Markne och Per Sandgaard kommer och självklart är det något man inte vill missa, men nu blev det så att jag endast är reserv eftersom jag inte kun at betala in medlemsavgiften tidigare och vilka hoppat av en sådan här möjlighet? Nä så jag får sitta på läktaren och bara lyssna och hoppad på att man får en ny chans lite längre fram. Men måste erkänna att jag blir lite ledsen så fort det står något om dagarna på Tosseryds sida på FB. det var väll helt enkelt inte min tur denna gången utan den kommer säkert lite senare.
                                             
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback