Den har kommit

Jag har haft det väldigt lätt med Challe sedan jag börja rida honom, han har lyssnat, väntat på vad han ska göra här näst & han har gått på i ett bra tempo...tills nu.
Den senaste veckan har han extremt jobbig att rida och jag får skänka på rätt bra, han lyssnar inte alls lika bra som innan utan har blivit mer nongalant. Kan vara så att solen gör sitt just nu och kanske att han blivit lite uttråkad. Så ska tänka ut lite mer hur jag ska lägga upp veckans planering. Denna veckan blir lite spontan.
 
Idag hämtade jag ut mitt paket..eller påse var det ju :). Den passade perfekt, lagom tjock och riktigt mysig att ha på sig :). Lagom tröja att ha på sig nu på kvällarna :). Mitt allra första Kingsland plagg :).
 
 
























Postat av: Mammmmammmammmam

Kingsland?? Jaha? Jag är inte så bra på märken å så 😜

2014-04-29 @ 20:00:47






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback