Hjärnblödning

Jag trodde jag skulle explodera på vårdcentralen i förmiddags. Vårdcentralen där jag bor är ett släkte för sig själv. Där får man mer eller mindre tala om vad de ska göra och ge förslag på vad det kan vara.
Den värsta frågan som jag tycker man kan få som patient är " vad tror DU att det är?".
Jag hade väll inte kommit dit om jag vetat vad problemet är...eller? Jävla idioter.
Jag tog med mig Olle efter detta underbara besök ut till skogen i Olofstorp. Där kunde jag lugna ner mig och bli riktigt sugen på pizza :).

Nu står Wilma på tur innan jag ska hämta mamma och sen åka till gymet.

Gymet är viktigt även för oss som har hårt stallarbete. Ska skriva mer om det senare.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback