Tisdag

Herregud jag sitter här och funderar på vad det är för dag. Hur snurrig är man inte då.
Bara tre dagar kvar till pay and ride i Gäsene och något som taggat mig extra mycket är att Anton sa i helgen " vad roligt hoppas det går bra". Eftersom han inte är intresserad för fem öre så blev jag så glad och peppad av de orden 😊.
Challe går som salt sjukt bra och i förrgår när jag och Lena var ute och red Wilma och Challe så fick jag känna på Challe's ökade trav.
Jag ska bara komma på hur jag ska få fram den på banan också. När jag satt där i den ökade traven visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta av lycka. Kom ihåg när Jenny lyckades hjälpa mig få fram den ökadetraven på Wilma...samma känsla bara ren lycka i kroppen.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback