Vilken supereftermiddag

Jag har världens bästa häst idag. 
Soligt och fint idag så jag skynda dig mig att mocka och fixa i stallet innan jag   hämtade in Challe. Fixade i ordning honom och tog ut honom i paddocken.
Min tanke var att vi skulle jogga eller försöka att jogga. Challe som i vanliga fall brukar vara jättespänd i början och bara springer som en tok, gick idag så avslappnat och fint nästan med en gång. Så efter 20 minuter kände jag mig nöjd och avslutade. Det kändes som att han börjat förstå vad han ska göra vid jogging 😀.


Jag hann med en liten promenad med Wilma efteråt. Kände att Wilma tänkte så här: " ja gå på promenad tycker jag om att göra, men måste vi göra det precis vid kvällsmaten?".

Mycket nöjd med denna eftermiddagen.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback