Upp som en sol och ner som en pannkaka

Igår gick Challe otroligt bra och självklart får man inte njuta mer än 24 timmar för idag var han väldigt trotsig och jobbig, men han skärpte till sig och gick sedan helt okej.
Tror han har lite träningsvärk så i morgon får han vila och på fredag ska jag longera honom lite om det går i paddocken.

Kanske blev Challe sur över att han blev vald sist då hans mamma fick komma ut på en 10 minuters promenad i sommarhagen.
Jag hade som plan att endast låta henne skritta i sommarhagen. Men att ha en superpigg 19 årig tant och få denna att bara skritta är inte det lättaste kan jag lova.
Fick låta henne trava en kort bit där hon själv märkte att det var riktigt jobbigt. Tänk själv att springa i lite djupare snö när du inte rört på dig på flera månader ☺️. Ja ja hon var nöjd med det lilla hon fick och även jag var glad över att känna att hon är pigg och allert. Hon är inte färdig i livet än.

































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback