Tisdag

Trött trött var jag idag efter jobbet, tänkte endast göra stallet sen åka hem. Men på något sätt så piggnade jag till och bestämde mig för att motionera Challe i hagen, han tyckte jag var galen.
När vi gick genom ingången till hagen fick Challe syn på en svart gestalt i hagen, detta var hans egna skugga 😂.
Han gick fantastiskt bra då jag travade en liten stund för att sedan galoppera fram och tillbaka. Lugnt och försiktigt galoppera han, ja han försökte ju öka några gånger men lyssnade bra på när jag slöt handen lite extra runt tygeln och lugnade ner sig.

I morgon ska jag och Wilma ut på promenad och kanske kanske trava lite granna. Hoppas på en glad och pigg Wilma och gärna lite svår att hålla , är hon slö och inte bjuder framåt då ringer jag veterinären ☺️.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback