Torsdag

Äntligen är torsdagen över och i morgon väntar en ledig dag innan helgjobb.
Iallafall så efter jobbet tog jag mig till stallet som i vanlig ordning.
Jag vågar knappt skriva det men Challe gick riktigt bra idag. Jag tror lite träningsvärk börjar smyga sig på, för idag var det väldigt jobbigt att galoppera och till och med fatt rätt i vänster varv. Men jag måste säga att han gjorde bra övergångar från galopp till trav, han orkade samla ihop sig bättre efter bara några steg ☺️.
Han bet dock tag lite i vänster sidan så min plan för i morgon är att rida mycket serpentiner och volter så får jag se på lördag/ söndag om det blivit bättre.
Kan han även göra så för att det är lite jobbigt tro? 

Nä som sagt så är jag lyckofylld ikväll ☺️.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback