Onsdag

Känner mig riktigt duktig och nöjd idag. Jag tig sovmorgon till halv 8 för att sedan åka och ta ut hästarna. Jag hade tagit med mig frukost till stallet som jag fick i mig innan jag började mocka mina boxar. 
Challe och jag tränade i 45 minuter i paddocken från halv 9. Testade idag att börja med att galoppera av honom, detta gör jag inte igen. Trodde att han skulle lugna ner sig men det blev tvärtom istället 😊. Efter att ha bråkat lite som han brukar göra så gick han riktigt bra, jag känner att vi är på rätt väg. För varje ridpass så lugnar han ner sig fortare och fortare så vi kan fokusera på träningen och inte bara springa runt och bråka ☺️.


Klockan var ju bara 09:15 så då tog jag och Wilma en promenad på 30 minuter, något som hon var riktigt nöjd med...när vi väl kom ut. Att lämna hagen när det finns lite mat kvar är inget hon gärna gör min lilla tant.
Hoppas på ett okej väder i morgon så iallafall jag och Challe kan fortsätta våran träning inför den 28 😊.
Nöjd med morgonen och nu ska jag tina min frusna kropp och äta lite lunch innan jag ska börja jobba.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback