Och nu då?

Klockan är inte ens 11 och jag har hunnit med läkarbesök och motionerat båda hästarna, vad ska jag göra nu?
Joo jag tänker vila lite i soffan innan jag börjar pilla här hemma.

Challe gick riktigt bra, han går mycket bättre om jag börjar med galoppen och det märks att han börjar orka bära upp sig bättre. I morgon tänker jag bara skritta ut på honom en kort bit så han orkar med träningen på söndag.

Wilma fick bli longerad med gummisnodd idag och även här ser jag hur starkare och piggare hon börjar bli. Kan inte bli annat än glad när jag ser detta, att hon i galoppen i paddocken bjuder mer och visar att hon vill framåt. I morgon ska hon få joggas lite lätt bara så även hon orkar med några skutt hos Elin på söndag.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback