Söndag

Vilken otroligt rolig dag jag haft idag. I förrgår höjde jag handen att jag kunde hjälpa till på en pay and jump som våran klubb anordnade idag. Blev så glad över att få sitta och ta emot betalningen, vi hade dock inte räknat med att det skulle bli minusgrader under natten så det var galet kallt :). Men efter en stor kopp te så var min kropp återupplivad igen och jag kunde sitta och titta på alla ekipage :). Måste erkänna att jag blir sugen på att vara med någon gång på Wilma :). 

Imorgon står det jobb på förmiddagschemat :). Äntligen, tänk att man kan säga så..att man faktiskt hellre åker och jobbat än att vara hemma och göra vad man vill :).
Tror jag kommer vara såå trött i morgon vid lunch så det är tur att jag planerar på att gå till och från jobbet :).
Lite kvällsmat nu och sen får jag vänta till iallafall 21:30 innan jag går och lägger mig.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback