Rehabens dag

Det gick från sommar till höst över en natt. Men rätt härligt med den friska luften som faktiskt är ute nu. Idag är det tisdag och min nya träningsdag hos sjukgymnasten, även idag så får jag akupunktur efter träningen. Otroligt skönt att slippa spända och värkande muskler i lår,höft och skinka. 
Det känns så bra att jag funderar på att bara går dit för att få akupunktur och träna hemma för så bra känner jag att jag faktiskt blivit. Jag svankar inte lika mycket längre som jag gjorde tidigare pga alla tappade muskler. 
Nu räknar jag ner dagarna till att få börja jobba igen, sen får vi se om det blir 100% eller 50% som jag får börja med.
Ska bli så skönt att få återgå till en fullön :).
Nu en promenad med Olle sen vidare till just rehaben!!!
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback