Onsdag

Andra dagen på jobbet efter 3 månaders sjukskrivning. Fruktansvärt trött blev jag idag, så trött att jag höll på att somna hemma hos en vårdtagare. Var väldigt glad när klockan slog 11 och jag kunde promenera hem, hämta bilen för att åka upp till mina föräldrar.
Efter lite mat i magen tog jag med Olle och körde till stallet, det var nämligen dags för Challe att få på sig nya skor. Ja skor har han inte haft på 3 månader så gissa om han tyckte att det var skönt :). Dock ville han absolut kolla när Hovslagaren skulle fixa till skon bakom honom, vilket gjorde att han (Challe) nästan välte hovis verktygslåda.
Skona är iallafall på och han fick jogga lite lätt i paddocken en kortstund efteråt. I morgon ska vi skritta ut tillsammans med Leena och Alli. Hoppas jag är piggare efter jobbet bara 😂.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback