Från 13 till 16

Händer inte så mycket om dagarn för att kunna skriva inlägg varje dag. Igår var dock en händelserik dag kan jag lova, iallafall mellan 13-16 :).
Först vid 13 så var jag hos sjukgymnasten och gick igenom bitar i mitt träningsprogram då jag fått en ny att gå till då min förra slutat. Är lite skeptisk till den nya men får ge det några gånger så får vi se.
Jag fick iallafall även akupunktur då det hjälpt mina spända muskler jag fått i lår och skinka.
Kom hem runt 14 tiden och tänkt börja med lunchen då Leena ringde och berätta att Mac stod på gårdsplanen när hon kom hem från jobbet. Killarna går/gick en bra bit bortanför stallet så det var bara att hoppa in i bilen igen för att åka till stallet och plocka upp Leena. Jag vet inte om Challe är snäll eller bara korkad då han stanna kvar i en hage där tråden var borta på ett ställe 😊!? Mitt i hagen stod han och vilade men var egentligen upprörd över att bli lämnad ensam. Halvvägs hem gick han och trippa hit och dit och var mer eller mindre rädd för varje lite löv som rörde på sig.
Väl hemma och i hagen hade damerna och Mac gått i väg. Challe sprang och ropade och letade efter dem men inget svar, de gick inte ens och mötte honom...schysta kompisar han har.
De gick i ett hörn i hagen och låtsades om att de inte hört någonting, stackars Challe.
Iallfalla nu var han också hemma och jag och Olle hade en tid hos veterinären och passa, så hem och hämta Olle och iväg in till stan för en liten vaccination....inte uppskattat av honom kan jag lova.
Passade även på att åka till My One för att hämta min hjälm som hade kommit :).
Nu var klockan 16 och jag hade ännu inte hunnit äta något mera än frukost och en banan på hela dagen.
Blev lite pannkakor på kvällen vilket var behövligt :).
Tur att inte alla dagar är så här.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback