En ny plan

Ska testa en ny plan. Har idag ( dagen efter ett ridpass) haft lite ont i min ljumske, kan vara så att det bara är träningsvärk men för att ta reda på om det beror på ridningen eller jobbet så ska jag lägga upp en plan.
Från och med nästa vecka så ska jag bara rida 1 gång och de tre andra dagarna ska jag tömmlongera/longera. Eftersom jag jobbar så kan jag se om jag fortfarande får ont eller om det blir bättre. Har jag ont så får jag ringa min läkare och prata lite om hur jag ska göra gällande jobbet, kanske vara halvt sjukskriven några veckor till. Men beror det på ridningen så får jag fortsätta med endast uppsatt ridning 1-2 gånger i veckan tills det känns bra. 

Har föresten precis kommit hem så ska lägga mig och vila för att sedan äta lite lunch 😊.
Natti natt 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback