Ojdå så det kan gå

Oj oj jag lyckades ta mig upp tidigt för att släppa ut hästarna idag. Åkte snabbt hem efteråt och la mig i sängen igen pch helt plötsligt så är klockan halv 10 oopps.
Så nu blir det bara att äta lite frukost, byta om och åka till Knalleland. Ja man måste åka dit 1 gång/ vecka då man har en pissenisse som kallas för Challe. Ska börja beställa hem strö från My One så jag slipper åka och knö mig in till stan. 

Ja så ska det ju ridas också, det regna i morse och nu är det solsken 😊. Hoppas det håller i sig hela dagen idag, känner inte riktigt för att bli blöt och kall. 

Nä nu ska jag äta och ladda mobilen som snart dör.

Morrn morrn!!






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback