Nu får det vara nog

Blir lite lycklig av att se bilder och videosnuttar från SIHS 😊. Jag och Jenny har varit uppe 3 år i rad, när man åkt hem har benen värkt av alla timmar bland alla montrar. I år prioritera nog varken jag eller Jenny denna stora tävling av lite olika själ men desto större att åka till Göteborg till våren 😉.
Ikväll när jag och Olle ( hunden ) var färdiga i stallet kände jag att nu har jag varit sjuk och bekväm för länge så i morgon innan jobbet ska Challe få jogga lite i paddocken. Jag och Olle passade även på att busa väldigt mycket mellan alla måsten 😉.

Nu är jag trött och har lite ont i ljumsken och känningar i höften så en liten värktablett och sen " hoppa" ner i sängen.

































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback